(Assistant) Tax Manager – Utrecht

Introductie

“Op de (nationale) fiscale afdeling begin je als generalist. Je komt in aanraking met het hele spectrum van belastingen: vermogensbelasting, erfrecht, inkomensbelasting et cetera. Je kunt echt alles proberen. Zo ontdek je wat je het leukst vindt en waar je goed in bent en kun je je eventueel specialiseren.” 

Organisatie

Onze opdrachtgever is wereldwijd het zesde netwerk van zelfstandige accountancy- en belastingadvieskantoren met ruim 750 kantoren in meer dan 116 landen en ruim 41.000 professionals. Met 500 professionals verdeeld over 11 vestigingen in Nederland staat zij midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale-netwerk maakt hen tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties. Daarnaast beschikken over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Veel van hun medewerkers geven les en/of examineren op Nyenrode. De organisatie staat bekend vanwege de dynamiek van een snel groeiend bedrijf waar kwaliteit voorop staat. Dat is onder andere terug te vinden in de korte, informele interne lijnen en de hoge mate van groei en ontwikkeling van hun medewerkers.

Functie

DIT GA JIJ DOEN

Je staat niet alleen aan de wieg van een fiscaal advies, maar vervult ook een belangrijke rol bij de implementatie en het onderhoud ervan. Het uitdagende van het werken in dit team is de mogelijkheid om je direct te onderscheiden en een eigen invloed te hebben. Je beschikt als (Assistant) Tax Manager over een relevante fiscale achtergrond en je bent vertrouwd met de fiscale dienstverlening. Je zit vaak met de ondernemer zelf (DGA) aan tafel. Het begeleiden en verder ontwikkelen van onze medewerkers zal ook een belangrijk onderdeel van je takenpakket zijn. 

DIT BEN JIJ 

Door jouw leiderschapskwaliteiten stuur jij opdrachten aan, bewaak je de relatie met de cliënt en bouw je deze relatie uit.


Functie-eisen

  • Minimaal 5 jaar ervaring;
  • Afgeronde studie fiscaal recht of fiscale economie en de driejarige opleiding van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB) met succes gevolgd;
  • Werkervaring in de generale praktijk is een pre;
  • Ambitieus en gedreven in je persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Klantgericht, stressbestendig en je ziet in problemen de uitdaging om de juiste oplossing te vinden;
  • Onafhankelijk en beschikkend over een ‘rechte rug’;
  • Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en daarnaast ben je maatschappelijk betrokken.

Aanbod

  • Salaris € 5.000-€ 7.900 bruto per maand
  • Uitstekende pensioenregeling (95% voor werkgever)
  • Individueel keuzebudget (IKB) bestaande uit ¼ maandsalaris, 10 bovenwettelijke verlofdagen met mogelijkheid uitbetaling/kopen van verlofdagen
  • Winstdeling (resultaatafhankelijk organisatie
  • Een goede mobiliteitsregeling: Een leaseauto/budget of reiskostenvergoeding
  • Mogelijkheid vast dienstverband
  • Collectieve ziektekostenverzekering
  • Vitaliteitsregeling
  • Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden.
  • Mogelijkheid tot parttime werken: We hebben verschillende verlofregelingen, waaronder ouderschapsverlof en de mogelijkheid tot parttime werken

Inlichtingen

Sandra van den Ent, sandra@linkedperfect.nl/06-12295025

Sollicitatie

Sandra van den Ent