Organisatie

Onze opdrachtgever is al ruim 50 jaar een van de grotere advieskantoren van Nederland met meerdere vestigingen waaronder in Noord-Brabant. Met ruim 300 medewerkers op diverse disciplines bedienen zij hun klanten optimaal bij hun bedrijfsvoering en ondernemershap.
Zij staan middenin de samenleving en maken deel uit van de gemeenschap doormiddel van lokale vestigingen in de omgeving van hun klanten.

Onze opdrachtgever staat bekend om persoonlijk contact, wederzijds vertrouwen en constructief overleg. Alle medewerkers zijn makkelijk benaderbaar en oprecht geïnteresseerd.


Functie

Voor hun vestiging in omgeving Breda zijn zij op zoek naar een Interim (Assistent) Manager Audit die hun team kan ondersteunen.Onze opdrachtgever is voornamelijk gespecialiseerd in nationale groot, midden- en kleinbedrijven.

Functie-eisen

  • Afgeronde RA-opleiding (of aan het afronden)
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring


Aanbod

Aanvang: 10 januari 2022 – 1 juli 2022 met optie tot verlenging naar volgende seizoen

Aantal uren: minimaal 40 uur per week

Uurtarief: € 90,00 per uur

Inlichtingen

Sandra van den Ent/06-12295025

Sollicitatie

Sandra van den Ent/06-12295025

Recommended Posts